tirsdag 31. desember 2013

Årets aller siste dag...

Så var dagen her, den aller siste i 2013!

Sitter og har en stille stund for meg selv, med en kopp te og pc, kalkunen er nettopp satt i ovnen, kraft er kokt, lukter nydelig :)


Våknet opp rundt klokka 10, etter en natt med mye oppvåkning (sånn ca en gang i timen) siden jeg sovnet sånn rundt 04.. Jammen godt jeg ikke skal i superflott selskap i dag, og bli sittende der å gjespe.
Her blir det en stille nyttårsfeiring med meg og datteren min, og ei god venninne (som det stort sett alltid er).
Sønnen i huset forlot redet tidligere, kjempeklar for fest og moro. Ikke mange dagene igjen til han reiser i militæret, det blir litt rart - kanskje mest for meg. Han gleder seg i alle fall :)


Et helt nytt år rett rundt hjørnet, undres hva det bringer? Det er mange ting jeg håper på, men det gjenstår å se :) Uansett blir det nok også dette året, enkelte hendelser man kommer til å huske bedre enn andre, kanskje man også VIL huske noe mer enn annet ;) ? Jeg går i alle fall inn i 2014 med åpent sinn, og tar utfordringer som byr seg på strak arm. 


2014 - jeg er klar!



-Frøken Fryd-



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar