tirsdag 21. januar 2014

Sånn går nu dagan...

Her var jeg igjen!

Etter x antall dager som passiv, grunnet glemt passord, og en del andre ting, er det tid for å skrive litt igjen.
Sønnen i huset har reist i militæret, og sendte meg en tekstmelding etter noen dager: " Det her er det jævligste, og morsomste jeg har vært med på!" Flott - da kan det hende han blir der det året han er innkalt for :)
Jeg har også kjempet en kamp med en ikke navngitt instans i årets første dager, (som så mange andre), som overhodet ikke bryr seg om mennesket, men regler, regler og regler. Jeg tenker at for å få jobb i den instansen, må man ha doktorgrad i "sånn er det bare". Men det har ordnet seg, litt i alle fall, men man er bare en ball som blir kastet hit og dit, og må bare gjøre som de bestemmer...
Ellers løper dagene avsted, i sus og dus, man ordner og forbereder (til jobb), venter på ditt og datt, la det skje ting - NÅ! Men neida, venting blir man god på, kursstart i morgen, og tre uker fram før det skjer noe i alle fall, men da er en i gang :)

Nuh er det (ja jeg ser på det) Cæsar, tata!

-Frøken Fryd-


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar